İL /İLÇE ZÜMRE TOPLANTISI TUTANAKLARI

 T.C.

MUĞLA VALİLİĞİ

İl Milli Eğitim Müdürlüğü


202.../202.... EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI SENE BAŞI

…. SINIF/ALAN İL ZÜMRE TOPLANTISI


TOPLANTI TARİHİ :

TOPLANTI YERİ:

TOPLANTIYA KATILAN İLÇE ZÜMRE BAŞKANLARI:

SIRA      NO           ADI-SOYADI                         İLÇESİ                 OKULU                     GÖREVİ


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13


GÜNDEM MADDELERİ :

1) Açılış, yoklama ve İl Zümre Başkanı seçimi,

2) 2022-2023 Eğitim- Öğretim yılının değerlendirilmesi,

3) İl düzeyinde uygulama birliğinin sağlanması için yapılan çalışmaların değerlendirilmesi,

4) Öğretim programlarında belirlenen ortak hedeflere ulaşılma durumunun değerlendirilmesi,

5) Öğrenci başarısının artırılması için gelecek eğitim- öğretim yılında yapılması planlanan çalışmalar,

6) İl düzeyinde yapılan sınavlar, ortak sınavlar ve merkezi ortak sınav sonuçlarının değerlendirilmesi,

7) Zümre ve zümreler arası işbirliği çalışmalarının değerlendirilmesi,

8) Eğitim-öğretimde kalitenin yükseltilmesi amacı doğrultusunda yapılan çalışmaların değerlendirilmesi,

9) İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili okul/sınıf/çevre ortamında alınan tedbirlerin değerlendirilmesi,

10) Destekleme ve Yetiştirme kurslarının değerlendirilmesi,

11) Öğrencilerin işletmelerde Mesleki Eğitim ve Staj çalışmalarının değerlendirilmesi,

12) EBA/EBA Akademi /OGM materyal web sayfalarının kullanımının değerlendirilmesi,

13) Bakanlığımız tarafından dağıtımı yapılan yardımcı kaynak kitapların değerlendirilmesi,

14) Fikri Sınai Mülkiyet (Patent-Marka-Tasarım Faydalı Model) başvurularının değerlendirilmesi,

15) Zümre tarafından gerekli görülen diğer konuların görüşülmesi,

16) Dilek ve temenniler,

17) Kapanış.

Yorumlar